söndag, november 21, 2010

EN STOR DAG!

Idag är det inte vilken dag som helst.. Utan det är världens bästa kompis dotters 1 års dag. 
Glömmer aldrig denna morgon jag fick ett mms med en bild på Nova, en nyfödd prinsessa har kommit till jorden. En ängel från ovan som var så full med kärlek att ge. Idag är det 1 år sedan!

Jag önskar jag kunde vara i Stockholm hos er och fira lilla hjärtat på sin 1 års-dag men tyvärr. Jag vill även gratta dig älskade Jenni som födde ditt första barn denna dag för 1 år sedan och jag är så glad för din skull att du bildat en sådan fin familj. Nu längtar jag tills prinsessa 2 kommer i början av nästa år och ditt och Christians bröllop nästa sommar. Jag är så stolt över dig Jenni, Jag älskar dig världens bästa vän..

Världens underbaraste och finaste vän med dotter.

1 kommentar:

Jenni sa...

Vad du är söt. Me love you, best friend!