torsdag, november 25, 2010

2010-11-25

Godkväll! Gick och la mig runt 04:00 i morse så vaknade 14:00 av att Danne ringde, han berättade att han sticker till Norge och jobbar i 4 månader nu på Söndag redan, då hinner jag inte träffa han innan eftersom jag åker bort i morgon och kommer hem sent på Lördagnatt. Vart jag ska får ni veta i morgon! 


Mamma hämtade mig sen och jag följde med hem till dom, har ju permanentat mammas hår i Söndags, så idag la vi i en chokladbrun färg i håret och nu på Söndag ska vi bleka massa slingor i det. Eftersom det är nypermanentat ska man egentligen vänta 2 veckor innan man färgar, så vi låter det vila lite innan vi gör slingor nu.

Nu kom jag precis hem och ska hänga upp tvätten som är klar, diska allting från igår då jag hade vännerna här på middag. Sen ska jag dammsuga , torka golv och dammtorka lite så det är rent och fint när jag kommer hem på Lördagnatt. Ha en bra kväll! 

Inga kommentarer: