tisdag, november 09, 2010

KURS & FIX

Sådär nu är jag hemma efter att ha varit på kurs, lika roligt som alltid. haha! Dom har slagit ihop 2 grupper idag så vi var fullt bord, fick lite uppgifter skickade till mailen som vi skall tänka på tills nästa coachingträff som jag har nästa vecka. Rätt lungt där idag! Var ner till föräldrarna och fixade lite papper sen som ska skickas iväg och kom hem nyss, ska städa lägenheten nu för det flyger dammtussar överallt.

Det är vist snöstorm i Stockholm nu, det börjar snöa smått här nu. Kommer massa mini-flingor men blir väl värre och värre nu bara, blåser som satan och är kallt också. Börjar bli mörkt redan också, drygt men men!

Dags att städa, ge mig tips på vad ni vill att jag ska skriva om i bloggen. Lite mer om piercingar & tatueringar, mer bilder, Musik, Recept? 

1 kommentar:

Jenni sa...

Jag gillar dina recept som fan :) speciellt matrecepten :)