torsdag, november 25, 2010

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag heter Sandra Korscheck och är född en sommarmorgon den 16 Juli 1989 på Gävle BB. Är uppvuxen i Hofors med båda mina föräldrar och mina 3 syskon i ett stort fint hus 4 km utanför Hofors mellan 2 fina sjöar.

Min barndom har varit den bästa, fått så mycket kärlek av alla och har gjort allt ett barn kan önska sig. Jag gick låg & mellan-stadiet på Lillåskolan i Hofors där jag träffade dom finaste vänner som finns och som än idag är dom bästa vännerna i mitt liv. Högstadiet gick jag på Hagaskolan, den tiden var så himla rolig med vännerna, dock flyttade den bästa vännen från Hofors när vi slutade 6:an men hon är den bästa vännen fortfarande av alla, Jenni.. saknar dig! 3 år på Handels & Administrations-p i Hofors på Björkhagsskolan i Gymnasiet fick mig att växa otroligt mycket som person och intresset för handels/företag/Turism är det jag vill jobba med i framtiden.

Nu idag, 21 år senare bor jag efter ett 2 års sambo-förhållande som tog slut i somras själv i en 2a i Hofors på 73 kvm med min älskade katt Alice. Jag har haft katt sen jag låg i mammas mage och det är det absolut finaste och självständigaste djuret enligt mig. Och självklart fick man en riktig mysig och gosig katt, Alice (1 år). Jag är arbetlös nu men söker jobb hela tiden, om jag inte finner något inom kort tid har jag planer på att börja plugga företagsekonomi i England. 

Mina intressen är Måla, Fota, Djur, Resa, Musik, Piercingar & Tatueringar. Jag fick upp det riktiga intresset för Piercingar och tatueringen när jag började högstadiet då jag började med en piercing i näsvingen, sen har det bara blivit mer och mer (men det får ni läsa om några dagar då det kommer upp på listan). Musiken tar upp en stor del av min vardag, det gör mig glad och känslorna flödar. Har nu på senare dar öppnat intresse för annan musik än hårdrock och metall som bara snurrat i mina öron dom tidigare åren.

Här har ni lite av mig iallafall, om ni undrar något är det bara att fråga! Ingen fråga är dum..

En glad Sandra våren 2010

Inga kommentarer: