onsdag, november 17, 2010

76 TRAPPSTEG

Godkväll! Sitter nu hemma hos GusstN, 76 trappsteg upp. 

Idag har jag myst med min brors lilla dotter Wilma, hon är så söt den lilla människan. Varit hos mamma och pappa hela dagen och sen var jag hem till lägenheten och dom har gjort allt förutom att tapetsera så det fixar dom nog i morgon. Sen på Fredag ska jag och pappa borra upp lampan över köksbordet och allt annat som ska upp i köket, dom har ju spacklat igen ALLA hål nu, drygt med betongväggar men men, svårt att borra i det.

Ska sova hos GusstN inatt så när hon drar till jobbet i morgonbitti ligger jag kvar och sover tills 09:00, då ska jag och pappa åka till Sandviken en vända. Så skönt med sällskap, hatar att vara ensam varg, trivs mest i flock.

Nu ska jag vara lite social med henne, har iallafall min mini-dator med hit så kanske blir massa uppdateringar ikväll/inatt då jag burat ihop mig i soffan med dator och allt.


Inga kommentarer: