tisdag, november 16, 2010

2010-11-16

Godmorgon! Nu sitter jag trött och spänd inför att dom ska komma hit och börja rusta mitt kök, vill ju inte vara hemma då men bilen är helt igensnöad och isig och det lockar mig inte ut faktiskt även om jag lär ta mig i kragen snart. 

Var in till Gävle igår och kollade på Bio, såg Saw 3D, trodde det skulle vara med 3D effekter men icke icke. Det var ju nästan jobbigt att se texten sådär konstig och allt var suddigt i början. Men men, ska se någon annan film i 3D sen som kanske är bättre. Ändå satt vi längst upp och i mitten! Aja.. Filmen i sig var inte heller så värst bra. Så till dig Malin som kommenterade i inlägget under att du sett mig på Brynäs i Gävle. Vi var dit och hämtade upp en kille som skulle med på Bio, men var aldrig ut något och traskade utan satt bara i bilen. Skicka din mail-adress nästa gång så jag kan svara så ;)

Nu lär jag börja fixa här hemma, ha en bra tisdag alla. 


T-shirt, Gina tricot 99 kr
"Lets fashion together"

Inga kommentarer: