söndag, november 28, 2010

♥ Dag 3 – Mina föräldrar



Mina mamma heter Arja och är från Finland och lika så min mormor, min morfar kom från Ryssland (karelen, stavning?). Min pappa är från Tyskland och därifrån är både min farmor och farfar. Dock har jag bara mormor i liv nu. 

Mina föräldrar är världens underbaraste människor på alla sätt. Dom har gett mig så mycket kärlek i både barndom och nu när jag är äldre och flyttat hemifrån. Dom har tagit med oss barn ut på så mycket saker som små, skulle inte vilja ändra på min ungdom på något sätt för dom har gjort allt för oss. Dom ställer alltid upp, vad det än handlar om och jag kommer alltid stå dom i tjänst för allt dom gjort mot mig. Jag önskar jag kunde ge dom allt dom vill ha för det förtjänar dom, och när jag sagt det till dom säger dom att det som betyder mest och det vi vill ha är er barn, att ni ska må bra och vara lyckliga.

Vist har man haft perioder då man verkligen inte gillat dom, när man bodde hemma och dom ibland tjatade (enligt en själv), men då ville man ju ha allt serverat på tallrik och så är det inte idag när man lever och bor ensam.

Jag har dom bästa föräldrarna i världen och det är jag glad över, dom har gett mig så mycket kärlek här i livet och bara att veta att dom finns till och mår bra gör mig så otroligt lycklig. Ser fram emot en jul med dom nu.. Jag älskar er!

Inga kommentarer: