tisdag, november 02, 2010

MIN ÄLSKADE VÄN JENNI!

Jag kommer ihåg när du skulle flytta när vi slutade 6:an på mellanstadiet och jag var så ledsen, viste inte när vi skulle ses och sommaren rann iväg och vi brevväxlades med varandra. Kommer ihåg när du frågade om vi skulle äta nudlar då jag sa att jag inte äter skaldjur, haha. Eller när vi försökte smita in på Cirkusen i Hofors. Kommer ihåg när jag kom ner till Stockholm då vi var ute och rände hela nätterna, försökte komma in på 23 års åldersgränskrogarna inne i stan och när vi hängde ute i fisksätra med alla dina vänner. När vi stod LÄNGST fram på Marilyn Manson´s konsert på globen och skrek. 

Du är min allra bästa vän och det kommer du alltid vara, då, nu och förevigt. Du är den underbaraste människan som finns och du är min andra halva. Vi behöver bara kolla på varandra för att veta vad den andra vill, vi känner på oss när den andra mår dåligt och behöver prata. Jag saknar dig varje dag som går och tänker på dig ofta, jag är så otrolig glad att du hittat en sån bra kille som Christian, att du fött ditt första barn Nova och snart kommer lillan nr 2 ut till världen. Jag är så glad att du klarat sig så bra fast omständigheterna du gått igenom i ditt liv, hur stark du varit älskade vän. 

Jenni, jag älskar dig! 


1 kommentar:

Jenni sa...

Naaw vad gullig du är! Blir helt mållös. Du är så underbar!! Jag önskar jag kunde trolla så jag blev rik och kunde ge dig en massa pengar så du kunde flytta ner hit. I LOVE YOU!! <3<3<3