tisdag, november 09, 2010

2010-11-09

Hej! Idag är det Tisdag vilket betyder kurs 2 timmar på eftermiddagen. Skulle egentligen upp och simma 06:00 i morse med kusin min men jag kunde inte sova inatt så somnade runt 6 tiden och gick upp 10. Pappa var nyss hit en vända, eftersom min tvättmaskin inte tar bort vattnet när man tvättar på 60 grader lovade han att tvätta mina lakan och torktumla, stryka och sånt. Snäll pappa man har då! 40 grader på kläder då funkar den hur bra som helst men nej 60 grader då är det fullt med vatten kvar i maskinen, ändå är den 1,5 år gammal typ. Skönt med egen tvättmaskin i lägenheten så man slipper springa till andra sidan av huset, speciellt på vintern. 

Nu ska jag ta mig en risifrutti och invänta kursen och snön, det skulle ju tydligen bli 2 dec idag och snöstorm. Det är helt grått ute så det förvånar mig inte, i Stockholm hade det redan börjat snöa hörde jag. Ha en bra dag så hörs vi senare.. 




Inga kommentarer: