fredag, november 19, 2010

2010-11-19

Hej! Spänningen är olidlig va om att få se mitt kök? haha.. Jag vaknade hos GusstN runt 11 tiden, låg med dator i soffan ett tag innan jag gick upp. Är hemma i lägenheten nu och har varit här ett tag, pappa och jag har borrat upp lampan över köksbordet som jag inte gjort förns nu fast jag bott i denna lägenhet 1 år snart. Sen tavla och smågrejer. Tapeten vart bra men har kunnat tagit en annan färg, men grått passar in då jag har vita skåpluckor och grå/vitt golv.

Hela golvet har vi nyss skurat för hand och nu ska vi moppa 10 gånger typ. Sen bära in bord och stolar, lägga dit en nytvättad matta. Sen ska jag ta kort så kommer väl upp nå kort senare idag. Före & efter-kort. Nu ska jag rensa avloppet i duschen, så mycket hår som jag släpper så blir ju stopp. Ska göra rent ordentligt, sen dammsuga alla rum och torka golven. Nästa vecka jag skura hallgolvet för hand och sen köpa ett skoställ, just nu har jag bara 2 mattor att ha skorna på. Har också möblerat om i vardagsrummet lite med databordet och glasskåpet, får se om jag vänjer mig att ha såhär, lite tomt på väggen bara men det går att orda med någon snygg stor hängväxt eller något. 


Vi hörs senare..

Inga kommentarer: