söndag, november 07, 2010

7 November 2010

Hej! Nu är halloween-helgen över och jag har inte skrivit på några dagar för jag har haft fullt upp dygnet runt nästan. Natten mellan Torsdag- Fredag var jag vaken hela natten för jag hade så ont i foten, gick till hälsocentralen och blev skickad fram och tillbaka mellan doktorer, sjuksköterskor, labbet för provet m.m Till slut när jag fick komma tillbaka så sa dom att jag fått en blodpropp i foten, det är uppepå. Kommer ta minst 6 veckor innan det försvinner och jag får proppa i mig massa alvedon för att kunna sova på nätterna nu. Hoppas VERKLIGEN det försvinner fortare. 

I Fredags var jag och GusstN in till Sandviken, träffade alla gamla polare där som jag inte umgåtts med på över 1 år så det var roligt. Igår så var vi fyllechaffis hela kvällen åt tusentals folk, i Sandviken när vi släppte av ett gäng brudar så hoppade en random snubbe in i bilen och ville ha skjuts till jäderfors och han var 30 bast och helt knäpp, aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Sen så var dom flesta utklädda igår, så det första man ser när man kommer fram till den där killens hus är en nunna, HAHAH.. Nunnor är det jag och GusstN kan skratta åt i flera timmar. Brukar säga att GusstN är lika oskuld som en nunna i gurkträgården, haha! Vart sen natt idag iallafall, vi åka mellan Hofors och Sandviken sen blev det Gävle en vända men väl hemma i säng i morse sov jag gott som tusan..

Nu ska jag och Annso åka iväg till affären en vända, ska inhandla lite saker till kladdkakasbakning för idag fyller min älskade lilla Alice 1 år så mamma och pappa kommer och fikar på eftermiddagen så lär hinna baka nu och städa i ordning här hemma. 

Nu har ni fått veta min helg iallafall, resten av dagen efter föräldrarna åkt hem blir det lugnt. Ska dona lite hemma i lägenheten och sen ikväll umgås med Annso. Ha en bra Söndag så hörs vi senare.


Dagens låt : Smokie - Sailing 

Inga kommentarer: