tisdag, oktober 14, 2008

Tisdag.

Hej! Igår när jag kom hem vid 21:30 tiden så orkade jag inte skriva något här, satt vid datorn en sväng sen vart det att lägga sig. Hade trevligt hos GusstN iaf, hennes syster, bror, mamma och pappa kom dit och firade henne sen kom Amira och Jenna dit med kladdkaka som vi åt senare. Idag gick jag upp vid 11:00 tiden iaf, fixade mig och åkte och mötte Richard vid apotekskurvan, vi köpte läsk och gick till folkan och var där en stund innan vi gick till skolan. Vi fyllde i massa papper idag som vi ska lämna till Kristine i morgon och nu kom jag precis hem.
Ska äta strax sen ringa Gusstn och höra om jag skulle komma till hennes jobb nu vid 17:00 tiden för att sedan följa med henne hem och umgås idag. Nu ropar pappa att maten är klar, blir potatis och någonting till. Hörs senare!


Här är grodan GusstN fick av mig igår, hon älskade den. Jag, Jenna, Amira, Jenny och GusstN hade roligt med grodan igår iaf. Udda ämnen om jag får säga det själv.
Sött Salt/peppargrej, skitsnygga muggar och en stor pajform. Allt i svart, vit och grått.

Inga kommentarer: