måndag, oktober 27, 2008

Måndag.

Om jag hade gått i skolan nu hade jag haft höstlov eftersom det är v.44 men nu är det inte så utan jag gick upp 07:30 i morse för vid 09:30 mötte jag Richard på bruket. Vi gick till arbetsförmedlingen och boka tid för möte så jag fick den 6 November klockan 10:00. Måste säga igen att jag lär inskaffa mig en kalender, har inte gjort det än. Jag och Richard fyllde även i alla uppgifter på datorn där på AF och vi fick utskrivet intyg om att vi är inskrivna m.m
Sen gick vi till banken men dom hade fel på datorerna så vi kunde inte skriva ut nå kontoutdragslappar på 3 månader tillbaka. Så jag har fixat det här hemma istället. I morgon är det soc klockan 10:00 för min del, Richard ska vara med mig dit så ska träffa han en stund före. Läste att om man är arbetslös så ska man få över 2700 kr/månaden. Så vi får väl se hur det går i morgon på mötet.
Nu ska jag ladda in lite kort, det kommer upp här i bloggen om en stund. Kort från i helgen som jag lovade igår.

Inga kommentarer: