onsdag, oktober 01, 2008

Bilder från Örebro.

Nu har jag ätit, det vart pasta och kornfärssås. Vart jättegott. Här har ni lite blandade bilder från i helgen när jag var i Örebro. ALLA bilder kommer komma upp på bilddagboken också.

Inte så värst mysigt att vakna upp och se den där bilden framför sig. HAHA, The Ark är bra men Ola Salo vettefan.
Tryck på bilden så ni får se den stort om ni inte ser va det står. Vi såg den där när vi hoppade av bussen, mitt bland löven låg den brevid ett utedass, typ bajamaja i trä. Någon som skitit eller kissat på golvet där inne eller?

Här har ni dom där roliga grejerna vi leka med hela tiden ute på tomten där vid hennes lägenhetshus. Förstår inte hur dom där kan vara så roliga, jag vart som ett barn när jag såg dom.


Laxen vi åt, hur gott som helst med klyftpotatisen till. Dock dålig bild, vet inte varför.



Här har ni ett till kort på Carro. Här stod vi och väntade på att mitt tåg skulle komma.
Ska knäppa kort på mina köp som jag gjort idag, det kommer snart upp här på bloggen.





Inga kommentarer: