måndag, oktober 13, 2008

BHS

Godmorgon till er som nyss vaknat! Själv gick jag upp vid 09:00 för att åka till skolan vid 09:30. Vart stressigt hemma på morgonen och det orsakade mitt sura humör idag. Hoppas jag blir på bättre humör senare idag, det är ju så regningt också så vet gör väl inte saken bättre men jag kan säga att om det hade vart soligt ute hade jag fått panik eftersom jag inte är på humör för nå fint väder. Jag och Richard sitter nere i Hp-s datasal nu och arbetar lite, vi har vart till bruket (centrum) där jag hämtat kartonger till GusstNs presenten, sen träffade vi Abdi en stund också.
Ska ringa och fråga om pappa kan hämta mig nu, ska hem och laga mat och duscha. Sen slå in paket till GusstN som fyller 19 år idag. GRATTIS! Så ikväll vid 18:00 tiden ska jag möta upp Jenna och Amira för vi ska till Gusstn och fika och fira henne.
Vi hörs senare när jag är hemma!

Inga kommentarer: