måndag, oktober 20, 2008

Måndag.

Hej! Måndag idag nu då, ny vecka och mycket kommer hända den här veckan. Ska bland annat visa upp saker jag gjort till Susanne på BHS (Björkhagsskolan), ska även vara där resten av veckan förutom på Fredag och göra så mycket jag kan så jag blir klar helt. Ska även fixa lite på arbetsförmedlingen också. Okej, det kanske inte var så mycket förutom att det är massa plugg. Måste starta min hjärna nu.
Idag ska jag vara hemma och plugga bara framför datorn och sen fylla i några papper och räkna ut någon resultatbudget för 1 år. Måste också åka och lämna filmen jag och GusstN hyrde igår, vi såg Crossroads med Britney Spears. Jag har haft 3 st Crossroadsfilmen men nu har jag ingen, så vi hyrde den för det var så länge sen vi såg den. Sen såg vi också svanprinsessan. haha
Dags att bädda nu och ta fram allt plugg. Återkommer under dagen.

Inga kommentarer: