torsdag, oktober 23, 2008

Bilder.

Nu har jag ätit och laddat in korten, har också lekt lite med min lilla bebis (kissemissen). Ska snart hoppa i mina snygga röda mjukisbyxor och gå ut och gå runt uppe i skogen, fast lite mindre vända än i morse för det är så kallt ute. Sen ska jag softa framför stora tv-n i vardagsrummet med bärbara dator för mamma ska snart åka iväg och hälsa på Birgitta och pappa kommer hem 22 ikväll.
Här har ni några bilder.....

Inne på färghuset hade dom nån rolig spegel där man ska sätta upp en tapet framför så man får se hur det ser ut på en hel vägg. Richard tyckte den var rolig iaf.

Söta Elin och "brorsan".

Hittade världens porrigaste tapet. Den där som är leopardfärgad, tänk den som en fondvägg bakom en dubbelsäng. Sen mörkbruna tapeter i resten av rummet. Mjaauu... Var dock sugen på den där zebratapeten för jag älskar svartvitt. Men leopard får det bli.


Svarta tapeter överallt i vardagsrummet och sen en fondvägg med den där silvertapeten med svarta sammetsmönstret. Gud så tjusigt.



2 kommentarer:

hanna sa...

Hej där. Tänkte bara fråga vart zebra-tapeten fanns? I vilken butik? Tack! :D

Astrid sa...

Hej! Jag undrar som ovan, Var kan jag hitta zebratapeten? Är på jakt efter en sån! Skulle vara skitsnällt om du svarade :) Tack så mycket!