torsdag, oktober 23, 2008

Nya skor.

Godkväll gott folk! Bloggen har inte funkat som den ska riktigt ikväll men nu verkar den funka igen.
Idag på eftermiddagen och kvällen har jag slappat framför tvn med bärbara datorn men nu är det dags att stänga av den, bära ner den och tvätta sig och försöka få några timmars sömn. I morgon ska jag sova ut men ändå försöka komma upp i tid för 1 timmes promenad innan lunch. På eftermiddagen blir det fullt upp, men mer om det får ni höra i morgon.
Kika in mina ursnygga Blendskor jag fick idag. Svartgrå är dom. Det är så många som går med sånna där vanligt varje dag men eftersom jag inte kan gå med nå andra skor än mina converse basketdojjor så ska jag ha dom där när jag tränar eller är ute och går.
Dags att dra sig tillbaka, Godnatt på er.

Inga kommentarer: