onsdag, oktober 29, 2008

Onsdag.

Godmorgon! Idag är jag jättetrött, har ont överallt och om morsan gnäller lite till kommer jag bli surig hela jävla dagen. Tur att hon snart ska åka ut och jobba och pappa ska åka iväg nu också. HALLELUJAH, skönt att vara ensam hemma.
Idag blir det väl K-plugg och sen inte så mycket mer förns vid 17:00 tiden för då slutar GusstN jobbet, ska umgås med henne ikväll då. Men klockan 21:00 blir det att vara hemma och kolla på **** kök på tv. Kommer inte ihåg va hon hette, hon skulle iaf göra något halloweenpartygrej. Då kanske man får något tips till halloween. Men jag har ingen aning om vad jag ska göra på Halloween.
Åh nu kan jag inte koncentrera mig för idioten till morsa man har springer runt och härjar och pratar massa och gnäller över allt. Blir helt jävla STÖRD på henne, åk till jobbet, åkt till jobbet, åk till jobbet, åk till jobbet.

Inga kommentarer: