onsdag, oktober 01, 2008

Sova med gosen inatt.

Nu har jag laddat in lite kort på bilddagboken, fast inte dom från Örebro för det orkar jag inte nu + att Idol börjar vilken minut som helst. Det är ju fortsättning nu, vet inte vilket som jag tycker ska åka ut. Men det är nog den där illröd-håriga tjejen, hon verkar vara så bitchig av sig. Sen hade hon rosa nagerlack, men det spelar ingen roll men hon sjunger inte så bra heller tycker jag.
Efter Idol blir det att ta ner bärbara datorn och sen hämta gosen för inatt ska han sova med mig. Han har inge fästingar så nu vill jag ha min pälsbebis i sängen med mig.
Morgondagens planer,
* Ska gå upp klockan 06:00 och duscha och fixa mig.
* 07:45 Ska jag möta Richard vid grusbacken på västerhöjden.
* 08:00 - 09:00 Ska jag vara på Björkhagsskolan och fixa lite papper.
* 09:00- 09:45 Arbetsförmedlingen för att boka tid för handledarprat och sen fixa en kod så jag kan komma igång med allt hemifrån.
* 10:00 Ska jag och Richard på möte på Björkhagsskolan hos Susanne.
* 10:30-11:00 Ska jag och Richard traska omkring och ha tråkigt, sen klockan 11:00 ska jag hem och göra mat och äta.
* 13:30-14:30 Arbetsintervju.
* 16:00-17:00 Träning.
Det är lite av morgondagens schema, men mellan allt ska jag ha tid för bloggen. Nu säger jag GODNATT för idag.



Inga kommentarer: