onsdag, oktober 08, 2008

*Biter mig i fingret*

Hej allihopa! Jag är inte så värst bloggsugen för tillfället och det kanske märks? Finns hur mycket som helst att skriva med det blir ju bara tjötigt till slut, som t ex "Nu ska jag laga mat, det blir som alltid kyckling och pasta." eller " Nu ska jag gå och duscha, hörs snart" och efter det "Nu har jag duschat, ska fixa mig nu, hörs snart".
Nej usch va jag är trött på att skriva ner precis allt jag gör här i bloggen, saker som att duscha kan jag hålla för mig själv och då slipper det bli så enormt med onödiga inlägg varje dag. Bättre att skriva det intressanta om dagen istället.
Idag har jag iaf inte gjort mycket alls, har sprungit runt hemma hit och dit, kollat på Bonde söker fru som har satt igång igen på tv och sen tidigare idag har jag försökt syselsatt mig när vi hade strömavbrott i några timmar, tro det eller ej men jag lyckades.
Nu är det iaf läggdags för mig, Godnatt.

Inga kommentarer: