onsdag, oktober 22, 2008

Ont.

Åh herregud vad jag har ont i ryggen. Det värker och hugger hela tiden. Är det någon som har nå tips på om man kan göra nå rörelser så att det försvinner?
Bara jag drar upp en arm eller lutar mig framåt eller bakåt, ställer mig upp om jag sitter så gör det ont. Gör ont när jag går också. Det har blivit värre under kvällen också.
Jag hatar att ha ont i ryggen, kommer väl inte komma upp från sängen i morgonbitti säkert. Det skulle ju bara fattas, isåfall blir det en skitdag i morgon också. Just nu sitter jag hos GusstN iaf, vi har nyss sett världens dåligast film, nån engelsk skämtkomedifilm. Kommer inte ihåg vad den heter nu och tänker inte resa mig från soffan för att hämta den framme vid tv-n heller för då börjar jag gråta för min rygg hugger.
Va ska jag ta mig till?

Inga kommentarer: