onsdag, oktober 15, 2008

Onsdag.

Godmorgon! Idag blir det nog inge skola för mig, är trött som fasiken idag. Men jag borde åka dit egentligen, isåfall på eftermiddagen. Ska nog ringa Richard om ett tag. Hur jag ändrar mig hela tiden.
Iaf så ringde GusstN och väckte mig före 10:00 idag, hon babblade massa om lägenhet och sånt. Jag var ju hos henne igår till efter 21:00. Därför jag inte orkade uppdatera något om vad jag hade gjort. Vi gjorde iaf inte så mycket, jag mötte upp henne vid hennes jobb, sen gick vi hem till henne och satt där. Hon gjorde iordning sina presenter till hennes mamma som fyller år idag. Sen kom hennes mormor med present åt henne, sen kom mamma och Birgitta upp och kollade på hennes lägenhet för dom hade vart ute och gått sen åkte jag hem med mamma då.
Men nu ska jag göra mat, blir pasta och någonting till. Hörs sen.

Inga kommentarer: