tisdag, oktober 07, 2008

Hallon & blåbärspaj.

Hej! Hoppas ni alla mår bra för det gör jag. Har lite ont i huvudet och benet bara annars är det lugnt. Igår var jag, Jenny och GusstN och grillade i Oppsjön. Det vart kolsvart direkt och vi fick knappt upp nån eld, så det vart inte så lyckat eftersom vi varken såg någonting mitt ute i skogen och kallt var det också. På vägen hem fick vi komma VÄLDIGT nära (rutt och tuck i Björnbröder filmen, dom hade även med sig en vän). Mer om det orkar jag inte ta upp här, ni får vara nyfikna. Om jag säger såhär, har kunnat vart död vid det här laget men nu är det inte så det är så jag tackar gud för att det inte blev värre.
Idag har jag iaf vart på Björkhagsskolan och fixat lite saker och har även bakat hallon/blåbärspaj. Den vart hur god som helst och enkel att göra också. Vispade vaniljvisp till, hur gott som helst.

Den ser ut att vara mörk på halva sidan och ljusare på andra halvan. Ljuset som bedrar. *smask*

Resten av kvällen blir lugn, ska inte ut och åka bil i mörkret på en grusskogsväg iaf. Nu ska jag hacka sallad och steka kornfärs som jag ska ha till tacosbröden som finns kvar. Ha det bra.

Inga kommentarer: