fredag, oktober 17, 2008

Fredag.

Åh herregud vilken ångest jag har idag. Har vist inte bara skrivit här på bloggen utan också lagt upp bilder på bilddagboken med massa konstig text. aja, är vaken nu och skulle egentligen till BHS men får inte tag på Richard som LOVADE mig igårkväll att komma upp i tid och gå till skolan. Så nu är morsan skitförbannad på mig och gnäller att jag inte kan göra någonting själv utan att jag är beroende av honom. För det första behöver jag inte åka dit alls utan göra allt hemma och för det andra så håller vi på med en uppgift tillsammans nu, det är inge roligt om jag åker dit och sitter där i 3 timmar och gör massa själv, han ska göra lika mycket som jag.
Skitsamma om allt det där, blir så förbannad för hon går runt här och gnäller hela tiden och är helt jävla dum i huvudet. Tål inte den där kärringen ibland.
Nu ska jag städa upp lite i mitt rum fast jag skule helst vilja sova hela dagen, är helt slut och trött. hörs senare idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh..måste bara lämna en kommentar. Vet inte ens hur jag hamnade här? Jo, jag sökte på kelly Family och hittad enåt inlägg du gjort. Jaja. hur som helst bodde jag under mina tonår i Sandviken och åhh.jag känner igen mig själv från när jag var yngre. Allt med hur jag så innerligt längtade därifrån eftersom jag tyckte att alla var så trångsynta. Problem med relationer och ååhhh..de finns så mycket. Men trösten är att det går att flytta tids nog och att relationerna en dag hamnar på plats. Ärsch, jag vet inte ens varför jag skriver. Fick bara en sån där flashback från mig själv i Gästrikland =)