onsdag, oktober 01, 2008

Hemma igen.

Åh herregud va det öser ner regn utanför fönstret. Mysigt att vara inne hela kvällen nu eftersom jag mest vart ute hela dagen. Min tripp i Sverige idag gick prima, nu är allt klart. Vad jag gjort idag tänker jag inte säga, det kommer ni få veta så småning om när allt är fixat och klart.
Har hunnit med en fika med två personer idag också, riktigt mysigt var det. Har planerat helgen, men det får ni veta i morgon. Träffade också Richard tidigare idag, vi tänkte gå till arbetsförmedlingen men dom hade stängt så i morgon 09:00 ska vi vara där. Ska boka möte hos en handledare och sen fylla i lite saker på datorerna där.
Nu ska jag laga mat, måste laga något annat än kyckling och lax så idag blir det att göra "köttfärssås " fast istället för köttfärs ska jag ha kornfärs, sen pasta till. Efter det ska jag lägga upp lite mer bilder från helgen här på bloggen. Håll utkik.

Inga kommentarer: