onsdag, oktober 22, 2008

Att ha eller inte ha?

Den stora frågan just nu är om jag sa ha kvar mina piercingar eller ta ur dom?
Jag tänker inte ta ut en eller två stycken utan då ryker alla. Annars kommer jag bara känna suget efter mina små älskade titansmycken som bara vill in i hålerna igen. Grejen är den att om jag hittar något jobb jag verkligen vill jobba med och som inte tillåter mig att ha dom i så tänker jag ta ut dom. Men sålänge blir det väl att ha dom i. Sen om jag får nå skitjobb som jag vet att jag inte tänker ha så länge eller något så blir det väl att ta ut dom under tiden jag jobbar sen sätta i dom när jag kommer hem.
Det är så svårt det där, för jag vill ta ut om för dom är störande och jag tappar kulorna hela tiden, iaf i näsvingarna. Men jag vill ändå ha dom i för jag ser så naken ut utan dom.
Passar jag i piercingar över huvud taget?

1 kommentar:

Anonym sa...

väx upp å plocka bort skiten.