onsdag, oktober 22, 2008

Morgondagen.

I morgon tänker jag ta tag i ALLT som jag inte gjort nu under en lång tid. Ni vet äta regelbundet, motionera varje dag, skaffa jobb, ringa runt lite samtal m.m. Trött på att skriva saker i bloggen t ex om att jag ska gå ut och gå och åka till skolan sen blir det inte av. Såhär kommer mitt schema se ut i morgon...
08:00 -09:00 Promenad i rask takt uppe i skogen i Fagersta by. (där bor jag)
9:00 Frukost
10:00 Möta Richard för att boka möte på Arbetsförmedlingen.
12:00 Lunch
Sen promenad eller cykla i 30 minuter på eftermiddagen, ska äta några frukter under dagen och nyttig mat. Ska väl planera lite saker som händer här framöver också. Hoppas jag kommer upp i morgonbitti med min rygg bara, men nu ska jag ta mig i kragen. Ska gå ner till vägen nu för pappa ska hämta mig, är fortfarande kvar hos GusstN. När jag kommer hem ska jag ta mig en frukt sen lägga mig. Hörs i morgon, Godnatt.

Inga kommentarer: