lördag, oktober 18, 2008

Fest 3 dagar i rad.

Hej! Jag skrev inge mer igår för allt vart så stressigt. Men efter mycket om och men så åkte jag till GusstN och drack lite där. 3e dagen i rad vart det då att dricka, en jäkla massa sprit så i morse var man ganska trött. Mådde illa som bara den men det har gått över under dagen. Vart inte så värst sent igår iaf men kom i säng efter 2 på natten ändå.
Idag har jag inte gjort så mycket, har vart iväg och städat lite och dammtorka och greja, vart säger jag inte än. Och just nu sitter jag med min bärbara dator hemma hos DillaN i Falun. Vi har gjort tacos med cornfärs och just nu kollar vi på Stjärnor på is. Hon har två små jättesöta kattungar, det är två små tjejsyskon. Kort på dom får ni se i morgon.
Nu ska jag busa med kattungarna lite, dom springer omkring och är jättebusiga. Kan inte motstå dom små liverna.
Bilden är oldie.

Inga kommentarer: