fredag, oktober 03, 2008

GusstN din svamp.

Godmorgon!
Vaknade för 1 timme sedan av att GusstN ringde och väckte mig, dom hade fredagsfika på jobbet så det var rast en sväng så hon ringde mig och berättade om någon lilla Rupert bambi som ligger i en hand. Först fattade jag ingenting eftersom jag precis vaknade men nu förstår jag. Det var en hjort som blivit påkörd av en bil och dött, så såg dom att hon var med barn så dom gjorde keisarsnitt och fick ut en liten hjortbebis "bambi" som var så liten att han kunde ligga i en människohand. Det står på Expressen.se så ni som vill se den lilla söta hjorten kan gå in där och kolla. Den är verkligen söt, den har fläckar på ryggen och allting redan. Hoppas den överlever.
Nu när jag ändå är vaken så tänkte jag gå ut och gå snart, men först äta frukost. Hörs om ett tag.

Inga kommentarer: