tisdag, december 23, 2008

Valbo med GusstN.

Ute i sista sekunden? Självklart när det gäller mig. Vart väckt av GusstN i morse som sa "Hoppa in i duschen och fixa dig, vi ska ta bussen om 1h 30 min." Då var det bara att följa hennes åder.
Väl inne i Valbo köpte jag dom sista julklapparna, sen inskaffade jag mig själv lite saker. Bilder på det här under. Jag träffade och Micke och Jenna där, dom var inne med Kim och Danne och kikade runt lite. Roligt också att bussen inte kom iväg i Kungsgården, så jäkla halt ute så den stod bara och slirade hela tiden.
Nu är jag iaf hemma och ska bara ta det lugnt, det är uppesittakväll idag så blir väl att vara vaken ett tag till. Skulle egentligen sova hos GusstN och mysa där men kommer inte dit på nått sätt så ska tillbringa kvällen hemma.


Klänningen, en svart tuptoppklänning med ballonggrejs längst ner. Svårt att förklara.
Den har ett svart sidenband runt om under bysten som man knyter en rosett med på ryggen.

Jättesnyggt med dom runda silverglittret, är ännu mer längst ner på klänningen. I morgon kommer det upp bättre bild på klänningen när den sitter på.


Köpte även en leopardklänning, en kort kort kort kort. Skitsöt och sexig.

Lite bättre bild på den. Den har rosett mellan brösten och sen spets runt om vid bysten också. sen smala axelband och den är i siden.





Inga kommentarer: