onsdag, december 24, 2008

GOD JUL!

Då var klockan över 00:00 då, alltså JULAFTON.
Känns inte som det är jul nu iaf, morgondagen (idag) kommer gå över jättefort, sen väntar nyår. Sen börjar det nya året, alltså nya tag helt enkelt. Jag ska skriva några nyårslöften, dom ska ni få veta här i bloggen sen får vi se hur länge jag klarar dom.
Jag är ganska ledsen över att ingen kommer komma och fira med oss i morgon också. Min syster och hennes kille åkte till Frankrike idag (Tisdag), min äldsta bror Mattias ska fira hemma med sin flickväns familj, mormor ligger uppe på Linen för hon har brytit benet och hennes gubbe är sjuk som bara den. Morbror med familj ska till hans fru´s släkt. Farbror med familj firar vi inte med, men hoppas att do kanske kan komma till oss en stund i morgonkväll, men det tror jag inte. Min andra bror Andrej har jour med brandkåen så han kan inte åka ner hit ifall han får larm för då hinner han inte till brandstationen i tid.
Jag, mamma och pappa ska äta massa god julmat iaf och vi får göra det bästa av allt. Nu ska jag snart lägga mig för att komma upp i tid iaf. Kan säga att jag vill vara liten igen, då man fick 40 julklappar och tomten kom hem till en, då var det riktigt jul. I år har vi inte ens julgran, bara en liten som står på ett bord. Men men, man blir äldre och allt ändras. Jag vet till och med vad jag ska få i år, har bestämt det själv. NI får se i morgon när jag öppnar det.
GOD JUL på er iaf, Godnatt!
Och till Caroliné och Tommy, hoppas ni får en bra julafton med familjen, och GRATTIS. <3

Inga kommentarer: