söndag, december 07, 2008

Söndag.

I helgen har jag inte skrivit nått här i bloggen, har vart skönt att inte suttit vid datorn hela tiden utan jag har gjort annat. I fredags tog jag det lungt och igår lördag så var jag och GusstN i valbo, hela dagen gick åt för vi åkte buss så vi fick vänta i sandviken jättelänge på bussen, kom hem till slut iaf. Vid 21:00 tiden var jag hemma och då satt jag vid datorn en stund, sen gick jag och la mig. Idag vaknade jag sent och har bara tagit det lugnt, har kollat på filmen The guardian på tvn för ett tag sedan och nu ska jag snart göra mat.
Skulle egentligen tränat idag men det var vist inge, sen vart det inte att pierca Ebba heller. Mer om att jag piercar och priser för det kommer komma upp senare ikväll på bloggen. Nu ska jag försöka komma på vad jag ska göra för mat, har mjuka tortillatacobröd, men va kan man göra till dom? Har inge vegfärs heller. Nå förslag?
(Bilden är tagen i torsdags, osminkade mig)

Inga kommentarer: