tisdag, december 09, 2008

Mitt stora intresse för piercing!

Som ni vet så är piercingar och tatueringar mitt största intresse, men piercingar är det jag brinner för. Jag har alltid drömt om att öppna en egen studio och jag hoppas det kommer gå i uppfyllelse nån dag, kanske inte inom dom närmaste åren men hoppas att jag kommer jobba som det i framtiden. Kanske på någon studio eller min egna lilla studio. Jag tänker inte skynda mig fram utan det får visa sig genom åren om det är vad jag kommer jobba med.
Under dom senaste åren har jag piercat vänner och bekanta och jag älskar verkligen det. Så nu tänker jag höra om någon är sugen på att bli piercad billigt? Jag måste ta en summa för kanyler, tänger och rengöring kostar. Vill försöka vara så seriös som möjligt och en seriös piercare skulle ta minst 400 kr mer än vad jag gör. Dock blir det lite dyrare (100kr) om jag ska beställa hem smycke till er och då tar det ca 5-7 dagar att få hem dom också.
Priser

Läpp (över/under): 150 kr med eget smycke. 250 kr om jag ska beställa smycke.
Ögonbryn: 150 kr med eget smycke. 250 kr om jag ska beställa smycke.
Näsa: 150 kr med eget smycke. 250 kr om jag ska beställa smycke.
Navel: 150 kr med eget smycke. 250 kr om jag ska fixa smycke.
Öra: 50 kr för första hålet, vid fler hål 25 kr/st för dom.



Om ni tar med er eget smycke kostar det 150 kr för piercing i läpp, näsa, ögonbryn eller navel, om jag ska fixa smycke tar det 1 vecka eftersom jag lär beställa hemma, plus 100 kr till så 250 kr blir det då.
Vid två piercing sammtidigt, tex 1 i naveln och 1 i läppen kostar det 250 kr. Alltså 2 piercingar för 250 kr eller 1 piercing för 150 kr. Om jag ska beställa smycke blir det 300 kr för smycke + 2 valfria piercingar.

Om ni undrar över något eller inte förstår. Eller har några andra funderingar över priser m.m så kommentera inlägget och skriv eran mail så jag svarar till den eller maila mig på Sandylower@hotmail.com Kan även prata om andra priser för piercingar beroende på vad ni ska ha för piercing.

Inga kommentarer: