onsdag, december 31, 2008

Nyårsafton!

Godmorgon! Uppdaterade inge mer igår, kom hem från syrran 20:20 ungefär, sen åt jag nudlar till kvällsmat och tog det lugnt resten av kvällen. Nu har jag vart vaken i över 1 timme nu men sitter fortfarande i blåvit randiga pyjamasbyxor och ett svart linne. Ska snart platta ner håret, sminka mig och sätta på mig min snygga glitterklänning jag köpte som jag hade på julafton. Kommer bilder på det sen!
Jag, mamma och pappa ska åka och tända ljus vid kyrkogården och sen åka till mormor med en ost & kex bricka. Hon är fortfarande på sjukhem efter att ha brytit lårbenshalsen så hennes gubbe Ingemar kommer dit och ska fira lite nyår med henne.
Jag kommer uppdatera hela dagen med massa bilder. Kommer komma upp en lista med lite saker om 2008 jag gjort m.m Har ju vart ett stort år eftersom jag tog studenten, hittade mitt livs kärlek, träffa många nya vänner, hela sommaren som bestått av spökletande m.m så håll utkik...

Inga kommentarer: