lördag, december 27, 2008

Lördag!

Jag är verkligen inte på hugget när det gäller bloggen just nu, jag ska även fixa om den så jag har en helt ny design till efter nyår. Som sagt, blir att börja om helt då. Ta nya tag, ni ska väl också göra det hoppas jag?
Så, va ha jag gjort idag då? Min dag började inte bra, sov ca 3 timmar HÖGST inatt eftersom jag satt och höll på med naglarna halva natten, ni ska få se bild i morgon. Sen gick jag upp och duschade, stressade mig och uscha. Skulle åka till Valbo, men det vart ändrat så jag skulle till Falun. Men jag var sur och mor och far gnällde så stannade hemma. Satt å kollade på tv hela eftermiddagen. Sen städade jag, har dock inte hunnit dammsuga än. Tog bussen till Gusstn och sen var det massa krongel för pappa trodde att jag hade gått 5 km till henne å han kom dit å skjutsade oss till time där vi lämnade in filmerna vi hyrde igår 2 timmar försent. Hyrde en ny å gick hem till GusstN å såg den, sen åkte jag hem.
Fick också världens chock och dampanfall när en viss person ringde och sa att han var i Hofors, blir så förbannad. Tänker inte ens gå in på det här i bloggen. Aja, i morgon ska jag upp 09:00 för att äta frukost och dammsuga, sen kommer Sabina från Horndal och leker med mig i några timmar sen klockan 18:00 kommer en tjej hit som ska bli piercad, ni vet Louise som jag träffade på bröllopet jag var på. Så i morgon blir det mycket bilder, snack om piercingar m.m
Sov så gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv: så lite så :) skulle gärna vilja ha ett men är så rädd att det gör ont :/

Anonym sa...

Svar: Om du läser det här i min blogg igen, maila mig på Sandylower@hotmail.com eller adda samma adress på msn så kan vi prata lite om septumpiercing.