onsdag, december 17, 2008

Piercing.

Glömde helt bort igår att skriva. Tänkte bara berätta att jag fick hem mina 3 stavar igår, så nu har jag bytt i överläppen på sidan och näsvingarna. Blev jättebra, ni får se bild nån dag framöver.
Har också bestämt med Louise som jag träffade på bröllopet i lördags att inte nu på söndag men nästa ska jag pierca henne i läppen.
Om ni är sugna på en piercing är det bara maila eller kommentera inlägget. Tar 100 kr för piercing och hål i öronen 30 kr för en, 25 kr st vid fler hål.
Annars idag så har jag vart till Sandviken med mamma, var och kickade runt på klädersaffärer, sen letade jag på en butik som heter No naked, hade lite med hårdrockskläder där. Var in på Willys och Lidl också. Nu ska jag göra varma mackor i mackjärn med tunna kycklingskivor och ost, till det blir det tomat, fetaost, rödlök som ska blandas med lite olja och svartpeppar. Ikväll blir det Bonde söker fru och sen ska jag ta det lugnt, har möte i morgon 13:00 så får sovmorgon iaf.

Inga kommentarer: