torsdag, december 11, 2008

Torsdag.

Godkväll gott folk där ute i kylan! Innan jag går och lägger mig tänkte jag berätta hur min dag varit. Började med att jag för en gångs skull kom upp i tid så hann sminka mig, platta håret och sätta på mig lite bättre kläder än mjukisar. Vart leggings, grå benvärmare upp till knät, svart klänning och kofta. Åkte till kursen där vi gjorde handlingsplan och sedan satt vi och lussefikade och pratade med tända ljus i ett rum. Hur mysigt som helst.
Efter kursen åkte jag hem och gjorde kyckling/pastagratäng. Sen har jag tränat, vart på tomtekväll med Malin H och GusstN och haft massa mys hela kvällen. Det var marknad, renar, massa folk, tomtar och marsaller runt i hela Hofors ikväll. Så mysigt, synd att man inte är barn nå mer, det var ännu bättre då med tomtekväll. Speciellt när tomten kastade godis från taket.
Nu är jag hemma och ska hoppa i sängen snart, i morgon är jag ledig så då ska jag sova ut sen städa. Får se vad som händer på kvällen. På lördag ska jag på bröllop iaf, men mer om det i morgon. Godnatt!
I morgon ska ni få se massa nya bilder på mig, ett av korten är den ni ser här över. Har tagit ut piercingen i överläppen, snyggare såhär tycker jag.

Inga kommentarer: