måndag, december 29, 2008

Time to say goodnight!

Jag känner mig helt mör i kroppen, Len och mjuk som en silkesapa. Kom och tänka på ordet "silkesapa" nu, min kompis DillaN säger att hennes kattungar ser ut som små silkesapor. Eller dom hade gjort det när dom satt på bajslådan och drog bak huvudet. Dom är så söta dom små liven.
Nu ska jag böka ner mig i min sköna säng för att få lite sömn. Är en lång dag som väntar i morgon. Men mer om det får ni veta i morgon, vill säga om det går som planerat. En sak till bara, jag håller på med en ny (till) blogg, i den ska det bara stå om piercingar och tatueringar sen folk jag piercar, frågor och svar kommer finnas och massa bilder, videoklipp m.m Men mer om det när den är klar. Godnatt!


Min ursnygga leopardklänning i silke och spets.

Inga kommentarer: