fredag, december 19, 2008

Fredag!

Hej! Igår skulle jag skriva om polispådraget som hade varit men orkar inte ta upp det här i bloggen. Stod om det i tidningen idag, sen känner man han som hade sönder rutan m.m.
Idag har jag sovit ut och inte gjort så mycket hemma. Nu sitter jag med bärbara datorn hemma hos GusstN, vi har gjort kycklingtacos. Sallad, sås, små stekta kycklingtärningar sen äter man det i mjukt tacobröd. Jättegott. Nu snart ska vi kolla på en film, vi ska gå ner en våning i huset där hennes syster bor och låna en av henne.
Kanske uppdaterar nå mer ikväll, efter filmen. Måste förklara varför jag har en PEZ bild också. Jag köpte en jättesöt PEZ idag och massa sånna där godispaket till. Köpte madagaskarzebran, jättesöt svartvit huvud och en röd stång. GusstN har döpt den till Ernst.
Nu ska vi plocka undan maten och gå ner och låna film, hörs senare!
Drömprinsen är funnen!

Inga kommentarer: