söndag, december 21, 2008

Söndag!

Nu ska jag snart åka iväg till min brors barn Loke och hans mamma som bor i Ockelbo. Vi ska ha lilla julafton för han idag. På vägen hem blir det att åka förbi syster och hennes Andreas i Åshammar och säga God Jul för dom ska åka till Frankrike på måndag så dom firar jul där.
Skönt för idag är jag inte på dåligt humör. Igår brakade djävulen lös i mig kan jag lova. Men idag vaknade jag upp på bättre humör men lite ångest.
Nä nu ska jag ta och sätta på mig sista plagget, min svartvit rutiga skjorta som är som en klänning typ. Kommer väl hem senast 18:00 tiden så vi hörs då, orkar inte ta med datorn eftersom jag kör bilen och har inte inskaffat mig någon strömkabel jag kan ha i bilen och batteriet räcker 2 timmar på bärbara. Nu kilar jag iväg, ha en bra söndag alla.

Inga kommentarer: