torsdag, december 18, 2008

Godmorgon Torsdag!

Åh va jag har vart trött hela morgonen, eller aah den timmen jag har vart uppe. Jag skulle egentligen tränat i morse på gymmet men min sköna säng tillät inte det, så det får blir på eftermiddagen istället.
Har duschat och sitter i mjukiskläder nu och har kollat runt allt på internet. Nu för en gångs skull är jag både bloggsugen och frukostsugen. Blir nog kaffe och macka nu med tomat och fetaost på. Sen lär jag blåsa håret och fixa mig för som jag sa igår 12:30 ska jag möta upp Richard för snabbmöte på Arbetsförmedlingen sen har jag "3parsmöte" med CFA-Marie och Yvonne.
Är hemma strax efter 14:00 så vi hörs då. Då ska ni få veta vad som händer härnäst för mig i vardagen, roligt va?

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så fin med dina piercingar.. tycker om att läsa din blogg.. /Sofi