söndag, december 28, 2008

Söndag!

Åh vilken härlig söndag det vart. Jag har inte satt min fot utanför dörren nästan och ändå har jag gjort ganska mycket.

Dagen började med att Sabina ringde och väckte mig vid 08:40 tiden och jag kom inte upp från sängen förns 09:00. Väntade på att hon skulle komma, vi umgicks och vi gjorde en blogg åt henne men den är inte färdig än. Men ni kan tjuvkika på http://sabinawilen.blogspot.com/ Vist är den lik min?

När Sabina åkte hem redan runt 14 snåret så städade jag det sista. Dammsög och plockade lite. Vid 19:00 tiden kom Louise med sin pappa och hennes kompis från Lettland som är och hälsar på. Gick bra att pierca hennes läpp och hon vart nöjd.
När dom åkte hem så åt jag, mamma och pappa varma mackor och nu sitter jag här. Försöker lista ut hur jag vill att bloggen ska se ut, har ändrat bild på vänstra sidan här igen och nu får det vara så till nyår.


Här har ni en nöjd Louise med sin första piercing.


Inga kommentarer: