onsdag, december 10, 2008

Onsdag!

Idag var jag ledig, lika som igår. Skönt att få sova ut och bara vara hemma och ta det lugnt. Rensa hjärnan lite, det har jag verkligen gjort idag. Har tagit ett beslut jag aldrig trodde att jag skulle och det känns jättemycket nu, men så gör det väl jämt.
Tänker gå min egna väg nu, göra det som känns bra. Har så mycket saker jag måste fixa upp nu och om jag skuter upp det ännu mer kommer det aldrig bli av, så nu jäklar ska jag ordna allt jag gått och slöat med.
I morgon ska jag på treparsmöte på Arbetsförmedlingen, tror dom skulle ha det i morgon annars blir det nästa vecka nångång. Ska även göra det sista jag har kvar att göra på kursen, sen prata med arbetsförmedlingen för jag fick hem nån lapp av dom idag. På kvällen i morgon är det tomtekväll som jag ska på, marknad och alla affärer är öppna länge, hur mysigt som helst. Men nu ska jag borsta tänderna, ta ner datorn som står i vardagsrummet och sen lägga mig och försöka sova.
Justja, beställde piercingsmycken idag. Ni får se va det är när dom kommer, dom är nog i min brevlåda om ca 5 dagar. Godnatt

Inga kommentarer: