måndag, december 29, 2008

Hemmaspa!

Vet ni va jag ska göra nu?
Jag ska ta och göra en hemmagjort ansiktsmask som ska bestå av honung, havre, olja, vatten och lite örtkryddor. Ska ha den och hårinpackning medan jag sitter i bastun. Ska dricka en god hallon & blåbärs smoothie också med isbitar i. Sen blir det peeling på kroppen och sen ska jag smörja in mig med världens godaste cocosmjölkkräm.
Riktigt skönt litet hemmaspa, noppra ögonbrynen, låta håret lufttorka så det slipper bli slitet direkt av hårfön efter hårinpackningen. Så blir det att kolla på en film och äta lite popcorn.
Vist låter det mysigt?
Men nu först ska jag äta havregrynsgröt som jag gör i micron. 1 dl havegryn och 2 dl vatten. litelitelitelite salt och in i micron i 2 minuter. Fort, gott och nyttigt. Har äppelmos till!

Inga kommentarer: