onsdag, december 03, 2008

Onsdag.

Hej! Nu är jag hemma och har precis fixat och donat med alla kläder jag köpt. Har vart i Gävle och Valbo idag, köpte svarta leggings, grå benvärmare. Har köpt mobilt bredband, har bundit mig till det i 18 månader men nu är det gratis till 1 April så det blir 13 månader typ. 189 kr/månaden. Lätt värt att kunna vara uppkopplad var jag än är. Har köpt snygga 10 håls kängor, mjuka leopardmjukistofflor som man kan traska runt i hemma nu dom mörka och kalla vinterkvällarna sen har jag köpt en dataväska med adidasränder, ursnygg.
Här kommer lite bilder...

Mobilt bredband. Elin om du läser det här, nu har vi lika. Det var inte så svårt alls att koppla i det.
Såg den här yrsnygga kylskåpet, sån vill jag ha. Kostade över 12 000 kr.

Mina snygga hårdrockskängor. Men vill helst ha dr martens, men dom här snygga får duga.


Min snygga dataväska. Men den vart ännu snyggare när jag satt dit det långa axelbandet.



Söta tofflor va? Tänkte köpa ett par till älsklingen också, men tror inte han vill ha leopard.

Nu sitter jag i vardagsrummet med mamma och pappa, på tv-n är det Bonde söker fru "/man". Efter det blir det efterlyst, men mer om det kommer komma upp i bloggen när det är reklam på BSF (bonde söker fru).


Inga kommentarer: