måndag, december 08, 2008

Måndag.

Hej! I morse vaknade jag inte av larmet på mobilen, så kom upp 20 minuter innan kursen började. Hoppade i kläder, borstade tänderna och åka iväg direkt. Stod och väntade på Richard som var seg, men han kom iaf så vi var bara 1 minut försenad så det gjorde inte så mycket. Själv var man jättesur för att jag nyss vaknat och inte ens hunnit borsta ut håret, så i morse tyckte jag inte om någon där på kursen. Vi fick enligt mig LEKA idag där, jag och Jens fick gå iväg och leka arbetsintervju med varandra, gick bra iaf.
Åkte hem vid 12:00 tiden och har inte gjort så mycket mer än ätit och suttit vid datorn, håller på att gå igenom massa papper nu som jag ska ha med mig på torsdag till kursen då det blir treparsmöte med Yvonne, mig och antingen Kicki eller Marie. Då ska jag visa upp allt jag gjort under dom här veckorna på CFA kursen. Sen prata om vad som händer härnäst.
Justja, efter nyår blir det att ta nya tag med bloggen. Den ska få ny design och det ska ändras massa på den, ska ta nya tag med att uppdatera också.

Inga kommentarer: