måndag, december 22, 2008

Måndag!

Jag skrev inge mer igår när jag kom hem för jag var inte hemma så länge innan jag åkte och tränade. Det kom jättemycket snö igår också, vräkte ner sen var det -7 grader så det frös på så Malin hämtade mig så åkte jag runt-runt-runt-runt med Malin och Mimmi och slirade, var på väg in en lyckstolpe, snövall och refug men vi klarade oss i sista sekund. Stog också och pratade med bror Andrej som var ute med Sunken, Rebecka och Johanna. Sen kom Viktor A, Stefan, Svanis och co. och började ha snöbollskrig med brorsan så vi drog ut och åkte en skogsvända sen kom jag hem vid 12:00 tiden.
Idag gick jag upp vid 11:00 för jag trodde posten skulle komma då, den kom inte förns 13:00. Jäkla sen post. Sen annars idag har jag inte gjort så mycket, har haft tråkigt. Har nyss gjort lax/potatis/majs/lök omelett med rostat bröd till och nu sitter jag nere i källaren och leker med lillkatten Bleckis, satt på han mitt godishalsband, fan va han slickar med tungan för att få bort det.


Min tomtenissebild jag gjort idag. Jag är nere i högra hörnet, hade redan luva på mig så jag fick ingen paintmålad luva. Klicka på bilden så ser ni den stort.

Nu ska jag spela lite tv-spel, PS2 blir det. Hörs senare!

Inga kommentarer: