tisdag, december 16, 2008

Då har man blitt sjuk då!

Hej alla där ute i vinterkylan! Eller ni kanske inte har lika mycket minusgrader och snö som oss här i södra norrland?
Jag har inte laddat upp några bilder från bröllopet än här i bloggen, men det kommer, håll ut bara. Dom finns annars att se på datum 13 December på bilddagboken.
Sen jag skrev sist har jag inte gjort så mycket faktiskt, igår var jag hemma bara och tog det lugnt och idag har jag vart på näst sista gången av Mindfullnesskursen. En tjej från vuxenskolans förbund kom dit och pratade om olika kursen hon vill dra igång, t ex meditationsövningar, Sians och sånt där inom andevärlden sen också akrylmålning som jag har gått på förut genom gymnasiet. Det lär faktiskt intressant, så får se om jag hoppar på något sånt till våren.
Annars idag har jag legat och sovit på eftermiddagen, jag har blitt sjuk. Har feber, jätteont och uppsvullen i halsen och har fått världens förkylning. Mår illa också. Men det stoppade inte mig från att göra rischoklad idag, ska göra lite mer julgodis här framöver.
Resten av kvällen ska jag ta det lugnt, klockan är ju mycket nu och jag är ledig i morgon eftersom min CFA kurs är slut. Ska kika klart på filmen jag började kolla på tidigare idag nu sen ska ni få ett piercinginlägg. Hörs om ett tag!

Inga kommentarer: