onsdag, december 24, 2008

Snart är julen över.

Nu har min morbror, hans fru och min kusin David vart här och fikat, dom kom vid 10:30 tiden. Dom hade med sig morbrors frus moster också. Jag och Andrej fika julklapp av dom, pengar, en trislottpaket med 7 olika lotter och världens största chokladask. Ni ska få se bilder på det sen.
Jag har fått mina svarta 10håls kängor, mjuka innetofflar som är i leopardtyg, pengar, kläder som jag valt ut själv. Stickad längre tröja med luva m.m
Andrej kom hit för ett tag sen iaf så vi har ätit julmat tillsammans, gud så gott det är. Laxen och pappas tyska potatissallad är bäst. HALLELUJAH! Nu ska jag sminka mig för det har jag inte hunnit gjort än sen ska vi åka till mormor och ge henne en julklapp så ska jag få min av hennes. Sen blir det hem och kolla på Kalle Anka, efter kalle ska vi åka till min bror Mattias och ge hans dotter julklappar.
Vi hörs senare med bilder och sånt. Har kännt säkert 100 kort redan.

Inga kommentarer: